English

Belépés


Távfelügyelet, távüzemeltetés

Bízza tapasztalt, vizsgázott szakembereinkre rendszere felügyeletét!

     
Távfelügyelet, távüzemeltetés

A rendszer telepítésével és az első konfigurálással nem ér véget a munkálatok sora: a folyamatos és biztonságos működés csak rendszeres karbantartással valósítható meg. A szabályrendszer módosítása, a hibaelhárítás és a beállítások módosítása komoly szakértelmet és tapasztalatot igénylő feladat. Amennyiben Önök úgy gondolják, hogy szakemberek kiképzése helyett vizsgázott és több éves tapasztalattal rendelkező rendszermérnökökre bízzák a tartalomszűrés menedzselését, akkor cégünk szívesen áll az Önök rendelkezésére.
Az általunk kínált támogatási szolgáltatás jellemzői:

Távfelügyelet

Az IP alapú eszközök esetében a távfelügyeleti szolgáltatás célja többféle is lehet:

  1. Ellenőrizni az eszköz állapotát, a szolgáltatások hibátlan elérhetőségét. Detektálni a problémákat még az előtt, hogy komoly bajt okoznának.
  2. A rendszer teljesítmény-paramétereinek figyelése.  Ez különösen érdekes lehet, amennyiben az adott szolgáltatást külső féltől veszik igénybe, és az SLA ellenőrzésére van szükség.
  3. Az eszköz biztonsági szintjének folyamatos ellenőrzése. Támadási kísérlet esetén riasztás generálása. A naplófájlok (logok) elemzésén keresztül a behatolási kísérletet, problémák feltárása.

Távüzemeltetés, távmenedzsment

Az informatikai rendszerek esetében még egy nagyvállalattól sem elvárható, hogy minden egyes részfeladatra profi szakembere legyen (minden telephelyen). Ezért a távfelügyeleti szolgáltatáson felül szükség lehet távmenedzsmentre is. Itt a felügyeletet végző cég két esetben avatkozik be: ha a távfelügyeleti rendszerből valamilyen riasztás érkezik, vagy ha a megrendelőnek valamilyen változtatási igénye van.

Mindkét szolgáltatás esetében előzetes igényfelmérésre és szerződéskötésre van szükség.