English

Belépés


Terméktámogatás

Szaktanácsadás, hiba elhárítása akár 4 órán belül. Szükség esetén helyszíni kiszállással is.

 Alap rendszertámogatás
 

  • Tartalma: Az ügyfél az adott termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatosan e-mail, telefon vagy fax formájában műszaki jellegű kérdéseket tehet fel, problémákat jelenthet be.
  • Eredménye: Szaktanácsadás, megoldási javaslattétel
  • Rendelkezésre állás: Munkaidő alatt (9:00-17:30)
  • Reakció idő: nincs garantált válaszidő, a szolgáltatás úgynevezett "best effort" jellegű
  • Díja: ez a szolgáltatás valamennyi ügyfelünk számára díjmentes.

Emelt szintű rendszertámogatás és távoli hibaelhárítás
 

  • Tartalma: Az ügyfél az adott termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatosan e-mail, telefon vagy fax formájában műszaki jellegű kérdéseket tehet fel, problémákat jelenthet be.
  • Eredménye:
    • Telefon/E-mail: Szaktanácsadás, megoldási javaslattétel.
    • Távoli hozzáférés: Kapcsolódás a távoli eszközhöz, a hibajelenség megvizsgálása, a hibát kiváltó ok elhárítási lehetőségének megvizsgálása.
  • Rendelkezésre állás: Munkaidő alatt (9:00-17:30)
  • Reakció idő: 8 munkaórán belüli válaszadás, 12 munkaórán belül a hiba elhárításának megkezdése távolról.
  • Díja: ez a szolgáltatás átalánydíjas formában vehető igénybe.

Feladatkritikus rendszerek rendszertámogatása
 

  • Tartalma: Az ügyfél az adott termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatosan e-mail, telefon vagy fax formájában műszaki jellegű kérdéseket tehet fel, problémákat jelenthet be.
  • Eredménye:
    • Telefon/E-mail: Szaktanácsadás, megoldási javaslattétel.
    • Távoli hozzáférés: Kapcsolódás a távoli eszközhöz, a hibajelenség megvizsgálása, a hibát kiváltó ok elhárításának a megkísérlése.
    • Helyszíni kiszállás: Helyszíni kiszállás, a hibajelenség megvizsgálása, a hibát kiváltó ok elhárítási lehetőségének megvizsgálása. Szükség esetén áthidaló megoldást nyújtó csereeszköz biztosítása
  • Rendelkezésre állás: munkaidőben vagy 7x24 órában (A hét minden napján 0:00-24:00)
  • Reakció idő: az igényeknek megfelelően
  • Díja: ez a szolgáltatás átalánydíjas formában vehető igénybe, amely akár a helyszíni kiszállások díját illetve szabadon felhasználható konzultációs keretet is tartalmazhat.