Eddig is, aki a RelNettől – illetve viszonteladó partnereitől – vásárolta a gyártói támogatást, olyan szolgáltatásokat kapott külön felár nélkül, amelyek megkülönböztető értékek voltak a magyar piacon, például gyártók felé a bejelentések angol nyelven történő kezelése, 7x24 rendszerben működő webes helpdesk biztosítása. Emellett a RelNet rendelkezik hazánkban a legnagyobb Juniper Networks üzemeltetési tartalékeszköz-készlettel.
A két új szolgáltatással elérhetővé válik a RelNet több mint 150 évnyi mérnöktapasztalata integrátor partnereinken keresztül a végfelhasználóik számára. A támogatás tartalma – különösen a Gold támogatás esetén – finomhangolható az ügyféligényeknek megfelelően.
A támogatások mindegyike rendelkezik opcionálisan lehívható T&M kerettel, olyan igények lefedésére, amelyek túlnyúlnak a hagyományos támogatási szolgáltatásokon.
A
RelNet Silver reaktív jellegű szolgáltatás, 5x8 vagy igény esetén 5x10 órás rendelkezésre állással. Már ennek a csomagnak is részét képezi egy best-effort alapú csereeszköz szolgáltatás. Így a RelNet Silver a legjobb ár/érték arányra lett optimalizálva, ügyfeleinknek egyszerre nyújtva kényelmet és biztonságot – elérhető áron.
Üzletileg kritikus, nagy rendelkezésre állást igénylő rendszerek támogatására lett kialakítva a
RelNet Gold szolgáltatás csomag. Ez amellett, hogy proaktív és 7x24-es rendelkezésre állással érhető el, egyedileg rugalmasan alakítható, továbbá igény esetén dedikált eszköz-hidegtartalékolást is biztosít.
További részletek a támogatás tartalomról
Keresse szakértő kollégáinkat támogatási igénye esetén!
Orosz Nándor, a RelNet projekt- és szolgáltatásigazgatója kiemelte, hogy a folyamat kialakítása során a cégnél eddig is meglévő jó gyakorlatokra, a
RelNet ISO minősített szolgáltatási tevékenységére és az iparági sztenderdként elfogadott ITIL-módszertanra lehetett építeni. A RelNet meglévő jegykezelő rendszere képes az új szolgáltatások befogadására, a kapcsolódó fejlesztések sikeres tesztelése megtörtént. Az end-to-end folyamat kialakításában valamennyi érintett terület szakértői részt vettek.
Kertai Szandra, a RelNet projektasszisztense elmondta, hogy az új támogatási csomagok különösen előnyösek olyan rendszerek támogatása esetén, amelyeket integrátor partnereivel együtt a RelNet vezetett be a végfelhasználónál, mivel a bevezetéskor megszerzett helyismeret, gyakorlati tudás hatékonnyá teszi az üzemeltetési fázis támogatását és felgyorsítja a hibaelhárítást. Mivel egy éles üzemben működő rendszer sebezhetősége az idő elteltével folyamatosan nő, ezért közös feladatunknak tekintjük ezen negatív kockázatok minimalizálását.
Kiemelte, hogy a végfelhasználóhoz vagy integrátorhoz belépő új üzemeltető mérnök betanítása is a támogatási tevékenység részét képezi, amely ügyfeleink számára az üzletmenet folytonosságának fenntartása miatt is előnyös.
Az eddig felmerült ügyféligényekkel kapcsolatban
Veréb Stella vezető termékmenedzser hangsúlyozta, hogy ebben a rendkívül gyorsan fejlődő szektorban egyre nő az igény az adatok biztonságos védelme és az informatikai rendszerek megbízhatósága iránt, ami rendszeres felügyeletet igényel. Audit kötelezettséggel rendelkező cégek esetében még kritikusabb, hogy a hálózati infrastruktúrájuk és rendszereik megfeleljenek a belső szabályzataiknak és a törvényi elvárásoknak, így az auditáló cégek felé is pozitív üzenetként jelenik meg, ha fel tudnak mutatni egy olyan támogatási szerződést, amely biztosítja a rendszereik megfelelő biztonsági szinten tartását. A rugalmasan kialakítható RelNet Gold támogatással pontosan ez az ügyféligény fedhető le.
Az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy az ügyfelek előnyben részesítik a 36 hónapos szerződés-kötést a 12 hónapossal szemben.