A ServiceDesk Plus egyablakos megoldást kínál azoknak a szervezeteknek, akik egyszerűsíteni akarják üzleti folyamataikat olyan részlegek között, mint a HR, a létesítménymenedzsment, a bérszámfejtés és az eseménykezelés. A ManageEngine megoldásai – így a ServiseDesk Plus is – kedvező árazásúak, így nem csoda, hogy a cég tipikus ügyfelei világszerte a kis és közepes vállalatok. A ManageEngine az alábbi szempontok miatt érdemelte ki helyét az ITSM eszközöket értékelő Magic kvadránsban:
•
Kiterjedt termékportfólió. A ManageEngine egymással komplementer terméktípusai, mint amilyen a végpontkezelés, a hálózatfelügyelet, az alkalmazásfigyelés, az Active Directory menedzsment stb., a ServiceDesk Plusszal is kiválóan integrálódnak és keresztértékesítési lehetőségeket nyitnak meg.
•
Magas bevételrészesedés. A vállalat célpiaca az alacsonyabb IT-érettségi szinten lévő közepes vállalatok, ami kellően tág szegmens ahhoz, hogy a ManageEngine jelentős szeletet harapjon ki az ITSM piac bevételeiből.
•
Ismertség. A 2020-ban lefolytatott marketingkampányoknak – amelyek elsősorban informatikusokat és KKV-kat céloztak meg – az lett az eredménye, hogy a ManageEngine-nek és ITSM megoldásának jelentős mértékben nőtt az ismertsége.
A Gartner meghatározása szerint az IT-szolgáltatásmenedzsment (ITSM) eszközökkel az infrastrukturális és operatív (I&O) szervezetek menedzselni tudják az informatikai szolgáltatások és infrastruktúrák ügyfelek általi igénybevételét. Ezért ezeket az eszközöket leginkább az informatikai service deskek és help deskek, vagy szolgáltatásnyújtási egységek használják az olyan feladatok és folyamatok ellátására, mint az incidens- és hibajegykezelés, a változásmenedzsment, tudásmenedzsment és konfigurációmenedzsment.
Forrás
Magic Quadrant for IT Service Management Tools
Kapcsolódó tartalmak
ManageEngine képzés a RelNet eLearning programban