Az ilyen típusú problémák a „digitális felhasználói élmény” színvonalát befolyásolják.
A digitális élmény tág fogalom, amely magában foglalja az összes digitális kapcsolatot, amelyet egy vállalat biztosít ügyfelei és alkalmazottai számára.
A digitális élmény több csatornán, például webhelyeken, mobilalkalmazásokon, valamint online támogatói felületeken valósul meg. A minősége meghatározó abban, hogy az ügyfelek és felhasználók milyen véleményt alkotnak egy szervezet termékeiről, szolgáltatásairól és márkáiról.
Hogyan hatott a COVID-19 online élményeinkre?
Az elmúlt évek eseményei sokféleképpen befolyásolták életvitelünket: Hogyan érintkezünk, dolgozunk, vásárolunk, tanulunk és fogyasztunk? A koronavírus elleni küzdelem világított rá igazán arra, hogy a digitális élmény miért fontos minden olyan vállalatnak, amelynek külső ügyfelei is vannak.
A létfontosságú szolgáltatásokat (egészségügy, adózás, juttatások stb.) nyújtó közszférában az online ügyintézés vált az új normává, sőt, egyes szolgáltatásokat már csak digitalis úton keresztül lehet igénybe venni.
A piackutatások azt mutatják, hogy a kormányzati és állami szektorban, valamint a pénzügyi vertikumokban az intézmények nagyon gyors technológiai és digitális átalakuláson mentek keresztül, hogy lehetővé tegyék az online szolgáltatások tömeges fogyasztását.
Fontos észben tartani, hogy a színfalak mögött a konzisztens és kiváló digitális élmény biztosításának kulcsa a hálózati, a felhasználói és az alkalmazásbeli teljesítmény részletes láthatóságában rejlik. A végfelhasználói élmény mérése számos mutató konszolidációját igényli, többek között a kulcsfontosságú alkalmazások válaszidejét, a hálózat és a szerver késleltetését, a TCP állapotát, a hálózat teljesítményének statisztikáit és még sok mást.
Növelje felhasználóinak digitális ügyfélélményét az Allot megoldásával, keresse a RelNet szakértőit!
Forrás
How the Digital Experience could be impacting your business reputation
Kapcsolódó tartalom
Allot képzések a RelNet eLearning programban