Amint látszik, az Acronis kiválóan szerepelt ebben a független tesztben, a kártevők 100%-át fogta meg úgy, hogy eközben nem produkált téves riasztást.
A hibás riasztások számának minimumon tartása azért fontos, mert üzemeltetői oldalról a legfelkészültebb szakemberek kellenek ahhoz, hogy egy pirosan világító szemafor esetén a döntést meghozhassák, hogy az figyelmen kívül hagyható.
Az Acronis integrált megoldásáról
Kifejezett versenyelőny, hogy integrált csomagként kapja meg az ügyfél a mentési és biztonsági szolgáltatást, ami így nagyobb védelmet nyújt. Különböző gyártók megoldásainak használata számos kockázatot rejt magában. Felveti a megoldások kompatibilitásának kérdését, illetve a heterogenitás révén a réseket kihasználva a támadók sikeres támadásokat tudnak végrehajtani. Ne feledjük, a védekezők és a támadók között
a kockázat eloszlása egyenetlen – a védekezőknek az idő 100%-ában kell tökéletes védelmet nyújtaniuk, míg a támadónak elég egyetlen sikeres behatolás. A végfelhasználónál előnyként jelenik meg az, hogy a mentés mellett megkapja a biztonsági funkciókat is, azonban a költség oldalon ez nem jelent nagyságrendi növekedést. Egyben megkapja azt is, hogy a saját üzleti folyamataira tud koncentrálni, mert a biztonsági tevékenységeket már a szolgáltató látja el.
Az Acronis megoldásai jól skálázódnak a kkv szektortól a nagyvállalati környezetig. Egyes, a szabályzói környezetből következő előírások pedig függetlenek a cégmérettől, így pl. a DLP előírásoknak történő megfelelés elvárás az összes pénzügyi szektorban működő végfelhasználóra.
Amennyiben az Acronis megoldásának egy részét az ügyfél az Acronis felhőből szeretné igénybe venni, úgy jó hír, hogy ez már
hazai adatközpontból is kiszolgálásra kerülhet, így a GDPR és az elektronikus információbiztonságot előírő 50-es sz. törvényi megfelelőség is teljesíthető.