Áttekintés
A Juniper Networks időszakosan felülvizsgálja a terméktámogatások árait, melynek eredményeképpen egyes szolgáltatások árain kiigazítást végeznek annak érdekében, hogy fenn tudják tartani a folyamatos és minőségi szolgáltatások nyújtását.
Az árváltozás 2021. március 5-től lép életbe, amely a Juniper havonta kiadott árlistáiban is meg fog jelenni.
A Juniper 3%-os áremelést alkalmaz mind a Juniper Care (SVC), mind a Partner Support (PAR) szolgáltatási szinteken, de egyes MX960 és MX2020 termékekhez kapcsolódó szolgáltatások esetében akár 5%-os is lehet az áremelés mértéke.
GYIK
1. Az ár csak az SVC szintű támogatások esetében emelkedik?
-
Az áremelkedés mind az SVC, mind a PAR szintű támogatásokat érinti.
2. Az ár bizonyos régiókban emelkedik, vagy világszerte?
-
Világszerte.
3. Amennyiben egyedi szerződés vagy vásárlási megállapodás van érvényben, az áremelkedés hogyan hat erre?
-
Kérjük ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot a gyártóval vagy velünk.
4. A 2021 március előtt kiadott ajánlatokat hogyan befolyásolja az áremelkedés?
-
Amennyiben a március előtt kiadott ajánlat érvényessége még nem járt le, úgy azt nem befolyásolja az áremelkedés.
Általános információ
További kérdés esetén, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a gyártóval vagy velünk.
A RelNet javaslata
A még nem lejárt támogatások előrehozott megújítása is lehetséges, ami igaz minden, bármikor a jövőben lejáró terméktámogatásra, amely egyébként is megújítható lenne, mert például nem EOS/EOL termékekhez kapcsolódik.
Márciusig minden támogatást a még aktuális, így olcsóbb árakon tudunk megújítani, így várjuk az ezzel kapcsolatos igényeket a sales@relnet.hu email címre.
Változások a Juniper Networks megújítási irányelveiben!
Az értékesítési csatorna minden résztvevőjének érdeke, hogy a gyártói szolgáltatások folyamatosak legyenek és időben megújításra kerüljenek.
A RelNet 60 nappal a lejárat előtt automatikusan értesíti a viszonteladó partnereit a szolgáltatások megújításának szükségességéről. Emellett a
sales@relnet.hu címre küldött levélben bármikor lehet megújítási árajánlatot kérni.
Jellemzően partnereink általában időben gondoskodnak a Juniper licencek megújításáról, így őket nem érinti a változás.
A szabályok változása azokat az eseteket érinti csupán, amikor a Juniper Networks megoldásaihoz kapcsolódó gyártói szolgáltatások
nem kerülnek időben, azaz még a lejárati dátumot megelőzően megújításra.
Kérjük, hogy ilyen esetben keressék termékmenedzser kollégánkat a további részletekért.