Az ITSM platformok a munkafolyamatok kezelését és vizsgálatát teszik lehetővé, ezáltal a szervezetek képesek integrált IT-szolgáltatásokat, valamint digitális élményeket megtervezni, automatizálni, kezelni és nyújtani.
A ManageEngine stratégiájának része, hogy az ITSM megoldását az integrált informatikai és vállalatirányítási termékek széles portfóliójának részeként kínálja. A ManageEngine elsősorban a kis- és középvállalatokat célozza meg. A gyártó 2021 végén új verziókezelési (Release Management) modult vezetett be az ITSM megoldásába, és kiterjesztette annak mesterséges intelligencia képességeit az on-premise ügyfelekre.
A Gartner az alábbiakat emeli ki a ManageEngine Service Plus erősségeiként:
•
Alacsony ár: A ManageEngine-é a Gartner által vizsgált ITSM-termékek közül az egyik leginkább költséghatékony ajánlat. Az árszinteknek köszönhetően tervezhetők a belépési költségek, és a skálázás is. Az árképzés egyaránt jól illeszkedik a középvállalati ügyfelek, valamint a nagyobb ügyfelek igényeihez is.
•
Jelentős növekedés: A rugalmas telepítési lehetőségekkel és a közepes vállalatok piacán való hatékony pozícionálással a ManageEngine a legjobb gyártók között van mind a bevételnövekedés százalékos, mind az új ügyfelek számának 2021-es növekedése tekintetében. Figyelemre méltó, hogy a gyártónak a nagyvállalati ügyfélkörét is sikerült bővítenie.
•
Termékkínálat: A ManageEngine kiegészítő termékek széles portfólióját kínálja, beleértve a végpontkezelési, hálózatfelügyeleti, alkalmazásfelügyeleti és címtárkezelési megoldásokat. Ezek a termékek széles körű platformképességeket és keresztértékesítési lehetőségeket biztosítanak a gyártó számára.
A Gartner a ManageEngine ITSM megoldása tekintetében erősítendő területeknek jelölte meg a termékinnovációt, a szolgáltatásmenedzsmentre irányuló marketingtevékenységet, valamint a platformintegrációs rugalmasságot.
A ManageEngine megoldásaival kapcsolatos kérdéseivel keresse bizalommal a RelNet munkatársait, akik személyes konzultáció keretében tájékoztatják a lehetőségekről az igényfelmérés, a tervezés, a tesztelés, az implementálás, az oktatás vagy például az auditálás kapcsán.
Forrás
Magic Quadrant for IT Service Management Platforms
Kapcsolódó tartalom
ManageEngine képzések a RelNet eLearning programban