2021. december 16.

Felkerült a ManageEngine a Gartner és az IDC UEM-térképére

A Gartner jelentős gyártóként ismerte el a ManageEngine-t a középső piaci szegmensben versenyző egységes végpontmenedzsment (UEM) megoldásokra vonatkozó Magic Quadrant elemzésében. Ugyancsak az UEM kategóriában a ManageEngine az ügyfelek kedvence lett a Gartner Peer Insights platformon.
2021. november 30.

ManageEngine Mobile Device Manager Plus – A nélkülözhetetlen megoldás céges mobileszközök központi kezelésére és érzékeny adatainak védelmére

A folyamatos elérhetőség – mint az üzleti élet egyik legfontosabb ismérve – megköveteli a cégek mobilflottájának meglétét. Ez viszont felveti a kérdést: miként tartsuk biztonságban a mobileszközökön tárolt érzékeny céges adatokat? A ManageEngine Mobile Device Manager Plus megoldása az egyik legjobb válasz erre a problémára, amit az is bizonyít, hogy eddig minden évben elnyerte a 2019-ben alapított „Gartner Peer Insight Customer’s Choice for Unified Endpoint Management Tools” iparági elismerést.
2021. október 22.

Válogatott társaságban a ManageEngine ITSM-megoldása

Újra bekerült a ManageEngine ServiceDesk Plus a Gartner Magic kvadránsába, informatikai szolgáltatásmenedzsment (ITSM) eszközök kategóriában.
2021. szeptember 15.

Fontos: Kritikus biztonsági rés a ManageEngine ADSelfService termékében – elérhető a javítás, a RelNet segít

Hackerek folyamatosan támadják a ManageEngine ADSelfService Plus termékében lévő sérülékenységet. A javítóprogram már elérhető. A RelNet segít a probléma maradéktalan elhárításában.
2021. július 16.

Bemutatkozik a Service Desk Plus

A ManageEngine ServiceDesk Plus ITSM rendszere már 10 éve biztosítja felhasználók millióinak elégedettségét. A Gartner által javasolt és elismert megoldás kimagasló ár/érték arányával az egyik legjobb választás a piacon.
Magyar