A munkavállalók igényeinek kiszolgálására létrehozott csapatok gyakran túlterheltek, emiatt pedig a végfelhasználók – akik ráadásul ma már nem csak az irodában dolgoznak – elégedetlenek. Mindeközben a vezetőség a munkavállalói élmény alapján méri a szolgáltatói csapatok eredményességét.
Regisztráljon az Ivanti február 24-i webes rendezvényére, hogy megtudja, hogyan képes a természetes nyelvi, beszélgetős mesterséges intelligencia támogatni a vállalati szolgáltatásmenedzsmentet, és ezáltal javítani a munkavállalói élményt.
Témák:
- A virtuális asszisztens mint a szolgáltatási csapat támogatója és a kivételes munkavállalói élmény biztosítéka
- Bevált gyakorlatok a sikeres implementációra és a munkavállalók általi adoptálásra
- A szolgáltatásnyújtás további automatizálásának felhasználási esetei
Időpont:
2022. február 24. (csütörtök) – 17:00
Előadók:
- David Martinez, Sr. Product Marketing Manager, Ivanti
- Nelson Veiga, Field CTO, Espressive
REGISZTRÁCIÓ